materiale eva foam mat Caratteristiche è precautions

Tappetini in schiuma EVA sò largamente usati in u travagliu è a vita, è pò esse vistu in casa, locu, gimnasia è altri lochi.A pruduzzione di materiali EVA cù stuoie di pavimentu hà assai vantaghji.Per esempiu: una bona resistenza à u scossa, impermeabile, prova di l'electricità, etc.. Facemu sapè di i materiali EVA.

eva-foam-mat-material-Caratteristiche-e-precauzioni (1)

Caratteristiche di i tappetini in schiuma EVA:
        Resistenza à l'acqua:struttura di cellula ermetica, senza assorbimentu d'acqua, resistenza à l'umidità, è bona resistenza à l'acqua.
        Resistenza à a corrosione:resistente à a corrosione chimica cum'è l'acqua di mare, grassu, acidu, alkali, antibacterial, non tossicu, inodore è senza contaminazione.
        Prucessabilità:Nisuna giunzione, è faciule da trasfurmà cum'è pressa à caldu, taglio, incollatura è legame.
        Antivibrazioni:alta resilienza è anti-tensione, alta tenacità, bona prestazione antiurto è ammortizzante.
        Isolamentu termicu:eccellenti insulation termale, cunservazione di u friddu è u funziunamentu di a temperatura bassu, è pò resiste à u friddu severu è l'esposizione.
        Isolazione acustica:cellula ermetica, bonu effettu d'insulazione acustica.
EVA-mat-trattamentu-è-attenzione

Quandu u cuntenutu di l'acetate di vinile in EVA hè menu di 20%, pò esse usatu cum'è plastica.EVA hà una bona resistenza à a bassa temperatura.A so temperatura di descomposizione termale hè relativamente bassu, circa 230 ° C.Quandu u pesu moleculare aumenta, u puntu di ammorbidimentu di l'EVA aumenta, è a processabilità è a lucentezza di a superficia di e parti di plastica diminuiscenu, ma a forza aumenta è l'impattu A tenacità è a resistenza di cracking di stress ambientale sò migliurate.A resistenza chimica è a resistenza à l'oliu di EVA hè un pocu peggiu di quella di PE è PVC, è u cambiamentu hè più evidenti cù l'aumentu di u cuntenutu di acetate di vinile.
Comparatu cù PE, u rendiment di EVA hè migliuratu, soprattuttu in termini di elasticità, flessibilità, gloss, permeabilità di l'aria, etc. Inoltre, a so resistenza à u cracking di stress ambientale hè stata migliurata, è a so tolleranza à i fillers hè aumentata.Pò esse usatu cù più filler di rinforzu.Modi per evitari o riduce a degradazione di e proprietà meccaniche EVA cà PE.EVA pò ancu esse mudificatu per ottene novi applicazioni.A so mudificazione pò esse cunsiderata da dui aspetti: unu hè di utilizà EVA cum'è a spina per l'injertu di altri monomeri;l 'altru hè à parzialmente alcolu EVA.

Trattamentu è attenzioni mat EVA
        Metudu di lotta di u focu:i pompieri duveranu portà maschere di gas è vestiti per u focu tutale, è spegne u focu in a direzzione di u ventu.Agente d'estinzione: nebbia d'acqua, schiuma, polvere secca, diossidu di carbonu, terra sabbiosa.
        Trattamentu d'urgenza:Isolate l'area contaminata filtrata è restringe l'accessu.Tagliate a fonte di u focu.Hè ricumandemu chì u persunale di risposta d'emergenza portà maschere di polvere (maschere facciali) è vestiti à prova di gas.Evite u polu, spazzate cù cura, mette in un saccu è trasfiriu in un locu sicuru.Se ci hè una grande quantità di perdite, cullà per u riciclamentu o u trasportu in un locu di eliminazione di rifiuti per a eliminazione.
        Nota di l'operazione:Funzionamentu ermeticu, furnisce boni cundizioni di ventilazione naturali.L'operatori devenu esse sottumessi à una furmazione speciale è rispettanu rigorosamente e prucedure operative.Hè ricumandemu chì l'operatori purtanu respiratori di polveri di filtru auto-priming, occhiali di sicurezza chimica, vestiti protettivi è guanti di gomma.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore, è u fumu hè strettamente pruibitu in u locu di travagliu.Aduprate sistemi è equipaghji di ventilazione a prova di esplosione.Evite di generà polvera.Evite u cuntattu cù oxidanti è alkali.Durante a manipulazione, caricate è scaricate cun cura per prevene danni à l'imballaggi è i cuntenituri.Dotatu di tippi è quantità currispundenti di equipaghji per a lotta di u focu è di l'equipaggiu di trattamentu d'emergenza per fughe.I cuntenituri vacanti ponu esse residui dannosi.
        Nota di almacenamiento:Mantene in un magazzinu frescu è ventilatu.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore.Si deve esse guardatu separatamente da l'oxidanti è l'alkali, è evite u almacenamentu mistu.Equipatu cù a varietà adatta è a quantità di l'equipaggiu di u focu.L'area di almacenamento deve esse furnita cù materiali adattati per cuntene a fuga.
In u prucessu di decoru è u prucessu di decorazione, se sceglite u materiale EVA cum'è u materiale per a catifa, pudete aduprà in modu sicuru stu novu materiale attentendu à i prublemi descritti sopra.I cunsumatori ùn deve micca scurdatu di a marca è a so post-vendita quandu compranu materiali.Questu hè ancu a chjave per i materiali.

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2022