Breve storia di a Smith Machine Quale hà inventatu a macchina Smith è perchè hè cusì populari?

A macchina Smith hè un favuritu di parechji dilettanti di fitness è culturismo perchè pò aiutà à fà un entrenamentu pesante più sicuru, ma per via di u so muvimentu innaturale, u muvimentu muscular incompletu è u disignu generalmente pocu attraente criticatu.

Allora chì hà inventatu a Smith Machine chì hè amatu è odiatu?Perchè l'anu fattu è cumu hè diventatu cusì populari?Stu articulu vi purterà à traversu qualchi dumande nantu à a storia di a Smith Machine.

Tianzhihui Sports Goods-4

Quale hà inventatu a macchina di smith

Cridite o micca, una di e persone più influenti in u fitness americanu, Jack Lalanne, hè rispunsevule per a creazione di sta macchina Smith d'amore-odiu.

Ma a macchina Smith hè solu un pruduttu in una seria d'invenzioni da u "babbu di fitness".In una carriera di cinquant'anni, Lalani hà inventatu è popularizatu una gamma di macchine utilizzate in gimnasti di u mondu, cum'è macchine di estensione di gambe è cornici gantry, chì sò sempre stati favuriti da i furmatori.È Lalani hè sempre stata impegnata in l'affari innovativu di fitness, chì ti piace o micca, a macchina Smith pò pruvà a putente creatività di Lalani.

Perchè Lalany hà inventatu a Smith Machine

In l'anni 1950, Jack Lalany era à l'altitudine di a so carriera, ma insatisfattu di u statu quo, avia avutu cuncepimentu di una macchina chì sperava puderia realizà in modu sicuru squats pesanti senza assistenza umana, è Non solu sta macchina pò rimpiazzà i pesi liberi, pò ancu aiutà efficacemente in l'esekzione di un prugramma di furmazione generale.

Tianzhihui Sports Goods-6

Allora una sera, Lalani hà cenatu cù u so vechju amicu Rudy Smith, u direttore di u bagnu di l'omi, è hà avutu una discussione seria di i so piani.Dopu à una longa discussione trà i dui, Lalani disegnò in fretta ciò chì pensava chì funzionava nantu à un napkin, è ciò chì hà disegnatu nantu à u napkin era u prototipu di una moderna macchina Smith.

Perchè a Smith Machine hè cusì populari?

Hè impurtante di nutà chì era Smith, micca Lalani, chì hà decisu di trasfurmà i disegni di Lalani in veri machini.Videndu un disegnu simplice da un amicu, Smith hà dumandatu à Lalani s'ellu puderia pruvà à cuncepisce a macchina.Dapoi chì ùn ci era micca obiezione, Lalani accunsentì à lascià Smith disignà a macchina.

Tianzhihui Sports Goods-5

Cum'è previstu, Smith hà custruitu a macchina in pocu tempu.Quandu a prima macchina hè stata custruita, Smith hà cuntattatu Vic Tanny (Vic Tanny pussede una linea di gimnasti in i Stati Uniti) è hà stallatu a macchina Smith à Tanny Gym.Cume i clienti anu cuminciatu à aduprà a macchina sempre più, Tenney hà stallatu e macchine Smith in quasi ogni palestra chì pussede in tuttu u paese.Inoltre, hà assuciatu à Rudy Smith cum'è esecutivu di gimnastica, è a foto sottu mostra Smith è a prima macchina Smith in u mondu.

Tianzhihui Sports Goods-3-1

In l'anni 1970, a macchina Smith era diventata un equipamentu cumuni in i gimnasti americani, è in u tributu à Rudy Smith, a macchina portarà per sempre u so cognome.


Tempu di Postu: Aug-23-2022